Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cambridge University Press Society and the Language Classroom PB

Učebnice/Odborná literatura

Cambridge University Press Society and the Language Classroom PB

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Society and the Language Classroom PB - Coleman, H. (Ed). Anotace: Kniha pro učitele angličtiny nabízí přehled o výuce angličtiny ve třídách po celém světě Popis: Society and the Language Classroom provides a new perspective on classroom research. Through a series of case studies, it examines the ways that ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82509

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Cambridge University Press Society and the Language Classroom PB

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 864 Kč

Publikace: Society and the Language Classroom PB - Coleman, H. (Ed). Anotace: Kniha pro učitele angličtiny nabízí přehled o výuce angličtiny ve třídách po celém světě Popis: Society and the Language Classroom provides a new perspective on classroom research. Through a series of case studies, it examines the ways that learners and teachers behave in English language classrooms in different parts of the world, including Australia, South Africa, Indonesia, Japan, Kenya, China and Pakistan, and at primary, secondary » ... a dál?

Produkt Cambridge University Press Society and the Language Classroom PB

Cambridge University Press Society and the Language Classroom PB - parametry

Název produktu: Cambridge University Press Society and the Language Classroom PB
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 864 Kč
Maximální cena: 983 Kč
Ušetríte až: 119 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Society and the Language Classroom PB - Coleman, H. (Ed). Anotace:

Kniha pro učitele angličtiny nabízí přehled o výuce angličtiny ve

třídách po celém světě

Popis:

Society and the Language Classroom provides a new perspective on

classroom research. Through a series of case studies, it examines

the ways that learners and teachers behave in English language

classrooms in different parts of the world, including Australia,

South Africa, Indonesia, Japan, Kenya, China and Pakistan, and at

primary, secondary and tertiary level. Thought-provoking issues

emerging from the case studies include the possibility that: -

learners' expectations of what behaviour is appropriate in the

classroom may thwart teachers' attempts to bring about change; -

innovation may have unpredictable consequences unless careful study

of classroom behaviour has been carried out. This approach to the

interpretation of classroom behaviour has important implications,

particularly for teachers, teacher educators and curriculum

planners. Contents: 1 Autonomy and ideology in the English language

classroom; 2 Safe-talk: collusion in apartheid education; 3 English

language education in Japan; 4 Shadow puppets and language lessons:

Interpreting classroom behaviour in its cultural context; 5 Large

and small class cultures in Egyptian university classrooms: a

cultural justification for curriculum change; 6 Learner resistance

to innovation in classroom methodology; 7 The effect of

institutional and national cultures on examinations: the university

in Kenya; 8 Through language to learning: preparing overseas

students for study in western universities; 9 Cultures of Learning:

Language Classrooms in China; 10 Social and pedagogic pressures in

the language classroom: the role of socialisatio. Publikace: Society and the Language Classroom PB - Coleman, H. (Ed).


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.