Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cambridge University Press Learner-Centred Curriculum. The PB

Učebnice/Odborná literatura

Cambridge University Press Learner-Centred Curriculum. The PB

Hodnocení: 1x
  • 4

Traditionally, the curriculum has been regarded as a statement of what should be done in a course of study. The Learner-Centred Curriculum takes as its starting point what is done by language teachers in their classes. Nunan develops a concept of the negotiated model in which the curriculum is a collaboration between ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82567

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Cambridge University Press Learner-Centred Curriculum. The PB

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 796 Kč

Publikace: Learner-Centred Curriculum PB - Nunan, David. Anotace: Tato kniha se zaměřuje na práci učitele ve třídě - na co se zaměřit při plánování, realizaci a vyhodnocování jazykových kurzů. Popis: A study of what is done by language teachers in their classes. The concept of a negotiated model is developed collaboratively between teachers and learners. This book looks at the curriculum from a teacher´s perspective and reports on what instructors focus on in planning, implementing, and evaluating language » ... a dál?

Produkt Cambridge University Press Learner-Centred Curriculum. The PB

Cambridge University Press Learner-Centred Curriculum. The PB - parametry

Název produktu: Cambridge University Press Learner-Centred Curriculum. The PB
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 796 Kč
Maximální cena: 816 Kč
Ušetríte až: 20 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Traditionally, the curriculum has been regarded as a statement of what should be done in a course of study. The Learner-Centred Curriculum takes as its starting point what is done by language teachers in their classes. Nunan develops a concept of the negotiated model in which the curriculum is a collaboration between teachers and students. The author looks at the curriculum from a teacher's perspective and reports on what instructors focus on in planning, implementing, and evaluating language courses. He synthesizes theoretical models and recent empirical studies, and considers the vital part by curriculum design in coordinating the many aspects of language teaching.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.