Cambridge University Press face2face 2nd Edition Pre-intermediate Student´s Book with DVD-ROM and Online Workbook Pack

Cambridge University Press face2face 2nd Edition Pre-intermediate Student´s Book with DVD-ROM and Online Workbook Pack

Publikace: face2face Pre-intermediate Student's Book with DVD and Online Workbook - Chris Redston;Gillie Cunningham;Nicholas Tims. Shrnutí: face2face Second edition is the flexible, easy-to-teach, 6-level course (A1 to C1) for busy teachers who want to get their adult and young adult learners to communicate with confidence. The face2face Second edition Online Workbooks provide the course workbook content plus additional collaborative tools in a…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Cambridge University Press face2face 2nd Edition Pre-intermediate Student´s Book with DVD-ROM and Online Workbook Pack
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: face2face Pre-intermediate Student's Book with DVD and Online Workbook - Chris Redston;Gillie Cunningham;Nicholas Tims. Shrnutí: face2face Second edition is the flexible, easy-to-teach, 6-level course (A1 to C1) for busy teachers who want to get their adult and young adult learners to communicate with confidence. The face2face Second edition Online Workbooks provide the course workbook content plus additional collaborative tools in a package that supports independent study and teacher-managed self-study. As part of a virtual learning world, the online workbooks allow students to collaborate and communicate, and enable teachers to track work and progress. They offer a classroom without walls for schools that wish to take their teaching into the digital age. This pack contains the Student's Book with DVD-ROM and access to the Online Workbook. Popis: Učebnice s DVD a s on-line pracovním sešitem face2face Pre-intermediate Učebnicová řada face2face Oblíbená 6dílná učebnice napomáhá rychlému pokroku především v mluvení. Hlavní důraz je kladen na slovní zásobu, praktickou gramatiku a využívání jazyka v různých situacích. Učebnice je vhodná pro studenty středních škol. Důraz na poslech – v rámci poslechových cvičení si studenti procvičují také schopnost rozpoznávat různé varianty mluveného jazyka. Sekce založené na práci s videi – oblasti praktického jazyka jsou prezentovány pomocí názorných videí. English Profile a Cambridge Corpus – jistota vhodné slovní zásoby i gramatických jevů. Testmaker – CD-ROM pro vytváření vlastních testů. Více informací a ukázkové stránky na www.cambridge.org/face2face O elektronický vzorek učebnice můžete zažádat ZDE Podpora pro učitele: Kniha pro učitele – z jedné třetiny obsahují doplňkový materiál a testy, celá v pdf je také na přiloženém DVD-ROMu Úspora času při vyhodnocování domácí přípravy studentů – on-line pracovní sešity umožňují automatické opravy cvičení a sledování pokroku studentů Placement Test na webu ke stažení zdarma Podpora pro studenty: Interaktivní procvičování a opakování na DVD-ROMu, který je součástí učebnice Slovníčky podle úrovní Publikace: face2face Pre-intermediate Student's Book with DVD and Online Workbook - Chris Redston;Gillie Cunningham;Nicholas Tims. Description Unlike other courses, face2face is informed by Cambridge English Corpus and its vocabulary syllabus has been mapped to the English Vocabulary Profile, meaning students learn the language they really need to know at each CEFR level. What's more, face2face actually teaches students to listen better by drawing their attention to the elements of spoken English that make it so hard for them to understand. And by giving students time to formulate the ideas and language they want to use before they speak, face2face helps to build both spoken fluency and accuracy. face2face 2nd Edition Pre-intermediate Student´s Book with DVD-ROM and Online Workbook Pack - Redston, Chris & Cunningham, Gillie . Druhé vydání oblíbeného anglického ku

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.