Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cambridge University Press Discourse and Context in Language Teaching PB

Učebnice/Odborná literatura

Cambridge University Press Discourse and Context in Language Teaching PB

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Discourse and Context in Language Teaching PB - Celce;Murcia, M. & Olshtain, E.. Anotace: Kniha ukazuje učitelům, jak zvýšit komunikaci ve třídě při výuce jazyků zapojením diskuse do hodin Popis: Recommends that language teachers incorporate discourse and pragmatics in their teaching if they wish to ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82498

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Cambridge University Press Discourse and Context in Language Teaching PB

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 796 Kč

Publikace: Discourse and Context in Language Teaching PB - Celce;Murcia, M. & Olshtain, E.. Anotace: Kniha ukazuje učitelům, jak zvýšit komunikaci ve třídě při výuce jazyků zapojením diskuse do hodin Popis: Recommends that language teachers incorporate discourse and pragmatics in their teaching if they wish to implement a communicative approach in their classrooms. The authors show how a discourse perspective can enhance the teaching of traditional areas of linguistic knowledge and language skills. discourse » ... a dál?

Produkt Cambridge University Press Discourse and Context in Language Teaching PB

Cambridge University Press Discourse and Context in Language Teaching PB - parametry

Název produktu: Cambridge University Press Discourse and Context in Language Teaching PB
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 796 Kč
Maximální cena: 816 Kč
Ušetríte až: 20 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Discourse and Context in Language Teaching PB - Celce;Murcia, M. & Olshtain, E.. Anotace:

Kniha ukazuje učitelům, jak zvýšit komunikaci ve třídě při výuce

jazyků zapojením diskuse do hodin

Popis:

Recommends that language teachers incorporate discourse and

pragmatics in their teaching if they wish to implement a

communicative approach in their classrooms. The authors show how a

discourse perspective can enhance the teaching of traditional areas

of linguistic knowledge and language skills. discourse analysis.

Part II Language knowledge: 3 phonology; 4 grammar; 5 vocabulary;

epilogue to Part II - interrelationships among the language

resources. Part III Language processing: 6 listening; 7 reading; 8

writing; 9 speaking; epilogue to Part III - integration of language

skills and discourse processing. Part IV Implementation: 10

curriculum design and materials development; 11 assessment; 12

discourse training for teachers and learners. Contents: Part I

Background: 1 introduction to discourse analysis; 2 pragmatics in

discourse analysis. Part II Language knowledge: 3 phonology; 4

grammar; 5 vocabulary; epilogue to Part II - interrelationships

among the language resources. Part III Language processing: 6

listening; 7 reading; 8 writing; 9 speaking; epilogue to Part III -

integration of language skills and discourse processing. Part IV

Implementation: 10 curriculum design and materials development; 11

assessment; 12 discourse training for teachers and learners. Publikace: Discourse and Context in Language Teaching PB - Celce;Murcia, M. & Olshtain, E..


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.