Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cambridge University Press Cognition and Second Language Instruction PB

Učebnice/Odborná literatura

Cambridge University Press Cognition and Second Language Instruction PB

Hodnocení: 1x
  • 4

The influence of cognitive processing on second language acquisition (SLA), and on the development of second language (SL) instruction, has always been a subject of major interest to both SLA researchers and those involved in SL pedagogy. Recent theoretical research into SLA and SL pedagogy has shown renewed interest ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82429

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Cambridge University Press Cognition and Second Language Instruction PB

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 1 000 Kč

Publikace: Cognition and Second Language Instruction PB - Robinson, Peter. Anotace: skvělý úvod do aplikované lingvisty určený pro učitele jazyků Popis: Cognition and Second Language Instruction examines the theoretical foundations of research into the cognitive processes underlying second language acquisition and describes various implications for pedagogically oriented research and for second language classroom practice. The influence of cognitive processing on SLA and on the development of SL instruction has » ... a dál?

Produkt Cambridge University Press Cognition and Second Language Instruction PB

Cambridge University Press Cognition and Second Language Instruction PB - parametry

Název produktu: Cambridge University Press Cognition and Second Language Instruction PB
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 1 000 Kč
Maximální cena: 1 025 Kč
Ušetríte až: 25 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

The influence of cognitive processing on second language acquisition (SLA), and on the development of second language (SL) instruction, has always been a subject of major interest to both SLA researchers and those involved in SL pedagogy. Recent theoretical research into SLA and SL pedagogy has shown renewed interest in the role of cognitive variables such as attention, short, working, and long term memory, and automaticity of language processing. This volume first examines the theoretical foundations of research into the cognitive processes underlying SLA, and then describes various implications for pedagogically oriented research and for SL classroom practice. The blend of research from the cognitive sciences and applied linguistics make it an excellent introduction to applied linguists and language teachers interested in the psycholinguistic processes underlying SLA.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.