Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Cambridge University Press Classroom Decision-Making PB

Učebnice/Odborná literatura

Cambridge University Press Classroom Decision-Making PB

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Classroom Decision-Making Paperback - Breen & Littlejohn (Eds). Anotace: Kniha pro učitele se zabývá otázkou společného rozhodování studentů a učitele při výuce angličtiny Popis: How can we involve students in classroom decisions? What difficulties might arise? What benefits can we expect? This volume ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82567

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Cambridge University Press Classroom Decision-Making PB

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 864 Kč

Publikace: Classroom Decision-Making Paperback - Breen & Littlejohn (Eds). Anotace: Kniha pro učitele se zabývá otázkou společného rozhodování studentů a učitele při výuce angličtiny Popis: How can we involve students in classroom decisions? What difficulties might arise? What benefits can we expect? This volume addresses these questions by bringing together accounts from teachers who have introduced shared decision-making with students. context.; 3. Negotiating assessment with secondary school pupils; 4. » ... a dál?

Produkt Cambridge University Press Classroom Decision-Making PB

Cambridge University Press Classroom Decision-Making PB - parametry

Název produktu: Cambridge University Press Classroom Decision-Making PB
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 864 Kč
Maximální cena: 886 Kč
Ušetríte až: 22 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Classroom Decision-Making Paperback - Breen & Littlejohn (Eds). Anotace:

Kniha pro učitele se zabývá otázkou společného rozhodování studentů

a učitele při výuce angličtiny

Popis:

How can we involve students in classroom decisions? What

difficulties might arise? What benefits can we expect? This volume

addresses these questions by bringing together accounts from

teachers who have introduced shared decision-making with students.

context.; 3. Negotiating assessment with secondary school pupils;

4. Introducing negotiation processes: an experiment with creative

project work.; 5. "We do what we like": Negotiated classroom work

with Hungarian children; 6. Is a negotiated syllabus feasible

within a national curriculum?; 7. Refining negotiated classroom

work in a Spanish secondary school; 8. Negotiation in tertiary

education: clashes with the dominant educational culture; 9.

Syllabus negotiation in a school of nursing; 10. Negotiating the

syllabus: learning needs analysis through pictures; 11. Reality

therapy: using negotiated work in a technical writing class; 12.

Negotiation of outcome: evaluation and revision decisions in the

Writing Curriculum; 13. Learners negotiating the role boundaries;

14. A Process Syllabus in a methodology course: experiences

reflection in teacher education; 16. Negotiation participants'

experience in a process syllabus for ELT Professionals; 17.

Negotiation as a participatory dialogue; 18. The practicalities of

negotiation. Contents: 1. The significance of negotiation; 2.

Negotiated evaluation in an ESL context.; 3. Negotiating assessment

with secondary school pupils; 4. Introducing negotiation processes:

an experiment with creative project work.; 5. "We do what we like":

Negotiated classroom work with Hungarian children; 6. Is a

negotiated syllabus feasible within a national curriculum?; 7.

Refining negotiated classroom work in a Spanish secondary school;

8. Negotiation in tertiary education: clashes with the dominant

educational culture; 9. Syllabus negotiation in a school of

nursing; 10. Negotiating the syllabus: learning needs analysis

through pictures; 11. Reality therapy: using negotiated work in a

technical writing class; 12. Negotiation of outcome: evaluation and

revision decisions in the Writing Curriculum; 13. Learners

negotiating the role boundaries; 14. A Process Syllabus in a

methodology course: experiences reflection in teacher education;

16. Negotiation participants' experience in a process syllabus for

ELT Professionals; 17. Negotiation as a participatory dialogue; 18.

The practicalities of negotiation. Publikace: Classroom Decision-Making Paperback - Breen & Littlejohn (Eds). Classroom Decision-Making PB - Breen & Littlejohn (Eds). Kniha pro učitele se zabývá otázkou společného rozhodování studentů a učitele při výuce angličtiny Classroom Decision-Making PB - Breen & Littlejohn (Eds) od nakladatelství Cambridge University Press v kategorii | | | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz The book


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.