Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

Učebnice/Odborná literatura

C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

Hodnocení: 1x
  • 4

Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad. Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem koupíte i tady

Specifikace C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 291 Kč

Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve většinou » ... a dál?

Produkt C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem - parametry

Název produktu: C.K. Prahalad: Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 291 Kč
Maximální cena: 377 Kč
Ušetríte až: 86 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad. Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad od nakladatelství Management Press, s.r.o. v kategorii Management, Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz C.K. PrahaladSpoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkemManagement PressKniha, čeština, 280 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.