Burianová H., Jízdná L., Tarábková M.: Český jazyk - učebnice (2. ročník ZŠ)
Český jazyk pro 2. ročník základní školy
Český jazyk pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Burianová,Jízdná,Tarábková
Český jazyk pro 2.ročník ZŠ - Učebnice - Hana Burianová
Český jazyk pro 2. ročník základní školy - Mária Tarábková, Hana Burianová, Ludmila Jízdná
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Český jazyk pro 2. ročník základní školy
Český jazyk pro 2. ročník základní školy - Mária Tarábková
Český jazyk pro 2.ročník ZŠ - Učebnice - Hana Burianová
Český jazyk pro 2. ročník základní školy - Mária Tarábková, Hana Burianová, Ludmila Jízdná
Český jazyk pro 2. ročník základní školy
Český jazyk pro 2. ročník ZŠ - učebnice - Burianová,Jízdná,Tarábková
Český jazyk pro 2. ročník základní školy
Český jazyk pro 2. ročník základní školy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
- Poutavá barevná učebnice českého jazyka, která srozumitelným a zábavným způsobem provází druháčky učivem mluvnice a slohu.
- Učebnice umožňuje osvojení si učiva prostřednictvím velkého množství různorodých úkolů, zábavných cvičení a názorných i vtipných obrázků.
- Učebnicí žáčky netradičně provází šestice skřítků (jeden z nich je známý Kouzelník ze Slabikáře), každý ze skřítků má v učebnici určenou svou „oblast působení“ v rámci českého jazyka.
- Funkcí skřítků v učebnici je tedy kromě motivující interaktivní a hravé komunikace se žáky i základní nenásilné strukturování jazykovědy.
- Skřítkové komunikují s dětmi prostřednictvím „bublin“, které uvádějí mnohé úkoly a vysvětlují nové učivo.
- Slohové lekce (zařazené mezi jednotlivými mluvnickými kapitolami) jsou zaměřené na rozmluvení žáků a rozvoj řečových dovedností, užívání spisovného jazyka, volbu vhodných vyjadřovacích prostředků, rozšiřování slovní zásoby, rozvoj myšlení a fantazie.
- S doložkou MŠMT.
- Hlavním záměrem při zpracování nové řady učebnic bylo efektivně skloubit současné požadavky i nároky na vzdělávání a moderní trendy ve výuce českého jazyka spolu s poutavostí učebního materiálu pro učitele i žáky. Při tvorbě byly zohledňovány požadavky učitelů z praxe tak, aby učebnice umožňovaly efektivní a zábavnou práci v kolektivu rozdílně nadaných žáků s nejrozmanitějšími zájmy a problémy.
- Řada učebnic je zpracována s ohledem na návaznost učiva mezi jednotlivými ročníky. Učebnice jsou tvořeny podle vzdělávacího programu Základní škola a Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.