Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie

Knihy naučná literatura

Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie koupíte i tady

Specifikace Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 243 Kč

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů hradů Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. » ... a dál?

Produkt Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie

Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie - parametry

Název produktu: Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 243 Kč
Maximální cena: 329 Kč
Ušetríte až: 86 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol. Publikace: Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň;Jaroslav Poláček;Jiří Vinopal;Václav Stříteský;Lukáš Hlaváč;Tomáš Preněk;Moni. Publikace: Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň;Jaroslav Poláček;Jiří Vinopal;Václav Stříteský;Lukáš Hlaváč;Tomáš Preněk;Moni. Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří VinopalWolters Kluwer 2011Kniha, čeština, 196 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.