Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal
Mezinárodní marketing a informační technologie
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Mezinárodní marketing a informační technologie
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol. Publikace: Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň;Jaroslav Poláček;Jiří Vinopal;Václav Stříteský;Lukáš Hlaváč;Tomáš Preněk;Moni. Publikace: Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň;Jaroslav Poláček;Jiří Vinopal;Václav Stříteský;Lukáš Hlaváč;Tomáš Preněk;Moni. Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří VinopalWolters Kluwer 2011Kniha, čeština, 196 stran