Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie
Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie

Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie

od 302 Kč
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
314 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal: Mezinárodní marketing a informační technologie
Minimální cena: 302 Kč
Maximální cena: 353 Kč
Ušetříte až: 51 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol. Publikace: Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň;Jaroslav Poláček;Jiří Vinopal;Václav Stříteský;Lukáš Hlaváč;Tomáš Preněk;Moni. Publikace: Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň;Jaroslav Poláček;Jiří Vinopal;Václav Stříteský;Lukáš Hlaváč;Tomáš Preněk;Moni. Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří VinopalWolters Kluwer 2011Kniha, čeština, 196 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.