Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Bohdana Pávková: Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř

Učebnice/Odborná literatura

Bohdana Pávková: Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř - Bohdana Pávková. Publikace Jak se holky a kluci učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř obsahuje: 1) soubor her a obrázků k procvičení hlásky – dělení slov na slabiky, skládání slov, tvoření slov odvozováním, rýmování, tvoření zdrobnělin, opačný význam ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 3.33
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Bohdana Pávková: Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 136 Kč

Anotace: Publikace je určena dětem, které mají problémy s výslovností hlásek uvedených v názvu knihy. Děti si formou slovních hříček připomenou, jak se učily jednotlivé hlásky vyslovovat a užívat v řeči. Jde tedy o nástin metodiky vyvozování, upevňování a včleňování hlásek do plynulé řeči. Rodiče tak mají možnost se seznámit, jak se s dětmi může pracovat při nápravě řeči. Vyvozování hlásek fixace však patří do rukou logopeda. ... a dál?

Produkt Bohdana Pávková: Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř

Bohdana Pávková: Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř - parametry

Název produktu: Bohdana Pávková: Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 136 Kč
Maximální cena: 147 Kč
Ušetríte až: 11 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř - Bohdana Pávková. Publikace Jak se holky a kluci učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř

obsahuje: 1) soubor her a obrázků k procvičení hlásky – dělení slov

na slabiky, skládání slov, tvoření slov odvozováním, rýmování,

tvoření zdrobnělin, opačný význam slov... (slouží k obohacování

slovní zásoby, cvičení paměti, rozvíjení fonematického sluchu,

usnadňuje počáteční čtení) 2) krátké povídky se zvýšenou frekvencí

dané hlásky (lze je využít pro upevňování nově vyvozených hlásek a

k napodobování modulačních faktorů řeči: rytmu, tempa, dynamiky)

Vážený dospělý, oslovuji Vás záměrně takto, protože nevím, zda jste

rodič, prarodič, případně učitel nebo student zajímající se o

kultivaci naší mateřštiny. Možná také, že máte ve své blízkosti

človíčka, kterému není moc dobře rozumět, a vy si děláte starosti,

jak se domluví s kamarády a jak to asi zvládne ve škole. Nyní, kdy

má komunikace stále větší vliv na uplatnění člověka ve společnosti

a ve světě práce, chceme našim dětem i z tohoto hlediska poskytnout

co nejlepší podporu. Proto jste možná sáhl po knize Bohdany Pávkové

s ilustracemi Richarda Šmardy Jak se kluci a holky učili říkat L,

ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř. Nebo se snad vašemu dítku zalíbila lákavá

barevná obálka? Mnohem lépe, protože bude s tím větší chutí, s vaší

pomocí, rozhýbávat mluvidla, jak se odborně říká rtům, jazyku,

zubům…, tedy všem částem našeho těla, které se na řeči podílejí.

Nesmíme také zapomenout na zrak a sluch a samozřejmě na mozek,

který vše řídí. Uvědomujeme si totiž, že pro správnou řeč nestačí

jen dobře otvírat ústa a hýbat jazykem. Musíme přemýšlet o obsahu

toho, co chceme sdělit, a hlavně nás musí mluvení těšit. Nutíme-li

dítě k mluvení, určitě je nepřimějeme ke správné řeči a ještě navíc

v něm vzbudíme k řeči odpor a bohužel často i odpor k učení.

Využijeme-li však doporučení a výborně, na vysoké odborné úrovni,

zpracované hry a cvičení významné logopedky s dlouholetou úspěšnou

praxí Bohdany Pávkové, určitě se nám podaří dítě pro společnou

práci získat. Ti z nás, kteří znají dřívější úspěšné publikace

autorky, mi dají za pravdu, že tato nová knížka dále rozvíjí

předchozí (např. Hrajeme si s řečí, 2004, Říkej si se mnou, 2005) a

liší se od nich. V prvé řadě je tu příběh dětí, které si s řečí

„hrají“. Ten tvoří z „logopedických cvičení“ celek, který

povzbuzuje chuť dítěte v práci pokračovat. Dalším kladem je

povzbuzování aktivity dítěte formou úkolů, „čtení“ obrázků a

konečně naslouchání příběhům a jejich vyprávění. Autorka samozřejmě

uplatnila všechny odborné zásady umožňující upevnění správné

výslovnosti, rozvíjení vyjadřovacích schopností dítěte. Proto je

vhodné postupovat přesně podle jejích doporučení, nespěchat,

zkrátka si to s dítětem užívat a radovat se z úspěchu. Bude to pro

něj jistě příjemná práce – hra, protože bude mít prostor i pro

dotvoření – vybarvování lákavých ilustrací Richarda Šmardy. Knížka

bude užitečná pro děti předškolního věku i pro začínající


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.