Blair Singer: Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný
Blair Singer: Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Blair Singer: Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný

Publikace: Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný - Blair Singer. Abyste byli bohatí a úspěšní v podnikání, musíte umět prodávat a učit druhé, jak prodávat. K vybudování silného podniku je třeba vědět, jak vytvořit mistrovský tým, který může vyhrát, v čemkoli si usmyslí. Kniha Blaira Singera vás provede tím, jak: získat pro váš podnik nejlepší týmové hráče; zajistit, aby všichni týmoví hráči podávali…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Blair Singer: Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný - Blair Singer. Abyste byli bohatí a úspěšní v podnikání, musíte umět prodávat a učit druhé, jak prodávat. K vybudování silného podniku je třeba vědět, jak vytvořit mistrovský tým, který může vyhrát, v čemkoli si usmyslí. Kniha Blaira Singera vás provede tím, jak: získat pro váš podnik nejlepší týmové hráče; zajistit, aby všichni týmoví hráči podávali vrcholný výkon; vytvořit z obyčejných lidí vítěze a vštípit vašemu týmu loajalitu a spolehlivost, aby i v nesnadných situacích držel pospolu. Publikace: Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný - Blair Singer. V knize ABC - Jak vytvořit obchodní organizaci obchodního týmu, který je vždy úspěšný a vítězný od Blaira Singra se dozvíte jak na budování obchodního týmu, který vám pomůže dosáhnout společně až na vrchol

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.