Hravá přírodověda 4 - Člověk a jeho svět
Hravá přírodověda 4 - Člověk a jeho svět

Hravá přírodověda 4 - Člověk a jeho svět

Pracovní sešity Hravá přírodověda vycházejí ze vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět podle RVP ZV. Sešity svým pojetím směrují žáky k aktivnímu poznávání přírody, člověka a světa, ve kterém žije. Vede je k nacházení souvislostí mezi rovnováhou přírody a činností člověka. Úlohy jsou doprovázeny reálnými fotografiemi a plnobarevnými ilustracemi, které výrazně podporují zájem žáků při procvičování a upevňování probíraného učiva. Pracovní sešit…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hravá přírodověda 4 - Člověk a jeho svět
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Pracovní sešity Hravá přírodověda vycházejí ze vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět podle RVP ZV. Sešity svým pojetím směrují žáky k aktivnímu poznávání přírody, člověka a světa, ve kterém žije. Vede je k nacházení souvislostí mezi rovnováhou přírody a činností člověka. Úlohy jsou doprovázeny reálnými fotografiemi a plnobarevnými ilustracemi, které výrazně podporují zájem žáků při procvičování a upevňování probíraného učiva.

Pracovní sešit Hravá přírodověda pro 4. ročník ZŠ obsahuje kapitoly:

  • Příroda živá a neživá
  • Živé organizmy
  • Živá příroda od podzimu do zimy
  • Neživá příroda
  • Živá příroda od jara do léta
  • Člověk a příroda

Pracovní sešity Hravá přírodověda jsou vytvořeny moderním a inovativním přístupem. Cvičení se vyznačují tvořivostí, obsahovou a typologickou pestrostí a motivují žáky k práci. Na tvorbě pracovních sešitů se podílel široký kolektiv učitelů s bohatými teoretickými znalostmi i praktickými zkušenostmi z vyučování přírodovědy.Podtitul: Pracovní sešit pro 4. ročník ZŠRok vydání: 2014Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-87881-07-1Počet stran: 44Rozměry: 297,0 x 210,0 x 3,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.