BEN - technická literatura E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z - Jiří Sedláček
BEN - technická literatura E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z - Jiří Sedláček

BEN - technická literatura E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z - Jiří Sedláček

Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a středních) firem, studentům ekonomických a obchodních fakult, učitelům marketingu a všem ostatním zájemcům o tuto problematiku. Co je Internet, další informační a komunikační technologie (ICT). Jaké Internet nabízí služby a nástroje, jak je zajišťován jeho provoz. Technické…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: BEN - technická literatura E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z - Jiří Sedláček
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a středních) firem, studentům ekonomických a obchodních fakult, učitelům marketingu a všem ostatním zájemcům o tuto problematiku. Co je Internet, další informační a komunikační technologie (ICT). Jaké Internet nabízí služby a nástroje, jak je zajišťován jeho provoz. Technické pojmy důležité pro e-marketing (cookies, logovací soubory, pojem protokol, IP adresy a domény ad.). Nová ekonomika a Internet/ICT. Vymezení e-komerce, definice dle OECD. Internet jako součást podnikové strategie. Etapy e-komerce. Internet a marketingové nástroje. Možné výhody a přínosy, nevýhody, úskalí a rizika. Internet jako zdroj informací pro firmy: nejdůležitější informace na Internetu z tohoto hlediska, hodnocení informací. Výzkumy s využitím Internetu: výhody a nevýhody, druhy výzkumů. Výrobková politika a Internet. Cenová politika: aplikace tradičních nástrojů cenové politiky a nové možnosti, které přináší Internet. Platební systémy a přímé bankovnictví z hlediska obchodování na Internetu. Distribuční politika: distribuce nehmotného zboží přímo na Internetu. Distribuce hmotného zboží z internetových obchodů. Změny v úloze a postavení zprostředkovatelů vlivem ICT. Dodavatelsko-odběratelské řetězce. Internetová reklama: její rozměr a dynamika. Druhy internetové reklamy a jejich rozbor. Podpora prodeje: rozbor využití jednotlivých forem na Internetu. Mobil marketing a m-komerce. Všechny probírané nástroje internetového a mobil marketingu jsou ilustrovány na četných příkladech, převážně z českého Internetu. Historie vydání 1. vydání - květen 2006 - ISBN 80-7300-195-0 Stručný obsah Co je Internet Možnosti jednotlivých služeb Internetu Základní pojmy a technologie Nová ekonomika nebo jen pojmy? E-komerce a internetový marketing Internet jako zdroj informací pro firmy Výzkumy s využitím Internetu Výrobková politika Cenová politika Platební systémy a přímé bankovnictví Distribuční politika Internetová reklama Podpora prodeje Mobil marketing a m-komerce Souvislosti a důsledky e-komerce Témata Internet, marketing, obchod, e-komerce, ekomerce, podnikání ICT, marketing internetový, mobil marketing, mix marketingový, komunikace, reklama, podpora prodeje, distribuce, výzkum, Co je Internet, Stručná historie Internetu, Internet, intranet, extranet a další pojmy, Základní vlastnosti Internetu, Problémy a omezení, Organizace a zajištění provozu Internetu, Dokumenty a standardy Internetu, Základní zásady slušného chování na Internetu, Shrnutí, Klíčové pojmy, Kontrolní otázky, úkoly a náměty na samostatná cvičení, Možnosti jednotlivých služeb Internetu, Elektronická pošta (e-mail), World Wide Web (WWW, Web), Push technologie, RSS (RSS kanály), podcasting, Blogy (weblogy), FTP, SCP, SFTP, FTPS, Adresné konference (mailing lists), Diskusní skupiny (NetNews, News), Telnet a SSH - přístup ke vzdálenému počítači, Telefon

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.