Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen BEN - technická literatura Budování úspěšného firemního webu - Luboš Plotěný

Učebnice/Odborná literatura

BEN - technická literatura Budování úspěšného firemního webu - Luboš Plotěný

Hodnocení: 1x
  • 4

Ve firemní webové prezentaci se může skrývat velký potenciál - záleží ovšem, jak se ke svému webu daná firma postaví. V současné době, kdy je stále těžší a finančně náročnější prosadit se proti sílící konkurenci, může být nakonec kvalita firemního webu tím rozhodujícím faktorem. Kvalita velkého procenta webů českých ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? BEN - technická literatura Budování úspěšného firemního webu - Luboš Plotěný koupíte i tady

Specifikace BEN - technická literatura Budování úspěšného firemního webu - Luboš Plotěný

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 154 Kč

Ve firemní webové prezentaci se může skrývat velký potenciál - záleží ovšem, jak se ke svému webu daná firma postaví. V současné době, kdy je stále těžší a finančně náročnější prosadit se proti sílící ... a dál?

Produkt BEN - technická literatura Budování úspěšného firemního webu - Luboš Plotěný

BEN - technická literatura Budování úspěšného firemního webu - Luboš Plotěný - parametry

Název produktu: BEN - technická literatura Budování úspěšného firemního webu - Luboš Plotěný
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 154 Kč
Maximální cena: 220 Kč
Ušetríte až: 66 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Ve firemní webové prezentaci se může skrývat velký potenciál - záleží ovšem, jak se ke svému webu daná firma postaví. V současné době, kdy je stále těžší a finančně náročnější prosadit se proti sílící konkurenci, může být nakonec kvalita firemního webu tím rozhodujícím faktorem. Kvalita velkého procenta webů českých firem je velice nízká, což se odráží i na skutečnosti, že přínosy plynoucí z webu jsou minimální. Snad i proto se firmy ke svým webům staví tak macešsky a jejich weby odráží spíše potřeby managementu firem a nikoli potřeby jejich návštěvníků (tedy potenciálních zákazníků) - a zde je základní problém. Vybudování úspěšného firemního webu není jednorázovou činností, ale jedná se o dlouhodobou (dalo by se říci nikdy nekončící) záležitost, která musí mít bezesporu podporu vrcholového vedení firmy. Je nutné počítat s tím, že to bude stát hodně času a také peníze. A právě k tomu, aby byly čas i peníze investovány správně, slouží tato publikace. Na cestě, na jejímž konci je právě onen úspěšný web (tzn. web, který plní stanovené cíle), je několik důležitých etap, jejichž opomenutí či podcenění může mít nakonec velmi negativní následky. Právě na tyto etapy je zaměřena celá publikace. Publikace je určena spíše pro manažery firem, neboť přehlednou formou poskytuje čtenáři základní souvislosti, na základě kterých lze provádět kvalitnější strategická rozhodnutí týkající se firemního webu. Analyzuje činnosti, které by měly předcházet vytvoření webové prezentace. Zaměřuje se především na problematiku definování cílů a stanovení funkcionality webu, analýzu konkurence a analýzu návštěvníků. Dále jsou zde rozebírány základní aspekty vlastní tvorby podnikového webu s důrazem na získání a udržení zájmu návštěvníka a na maximalizaci uživatelského zážitku z používání webu. Jako nejdůležitější prvky související s vlastním vytvořením webových stránek jsou zmiňovány kvalita obsahu, přístupnost, použitelnost, vzhled a rychlost webu. Další problémovou oblastí je propagace vytvořeného podnikového webu. Nastiňuje základní možnosti zvyšování návštěvnosti webu a charakterizuje výhody, nevýhody a vhodnost použití jednotlivých metod v závislosti na stanovených cílích internetové strategie. Převážná část obsahu původně vznikla jako bakalářská práce pod vedením jednoho z předních odborníků na webové technologie Ing. Jiřího Koska. Odborný posudek k práci napsal specialista na internetové obchodní strategie a marketing Marek Prokop. Oba poskytli velice cenné odborné připomínky, a přispěli tak ke zkvalitnění celé této publikace. Zničte svou internetovou konkurenci dříve, než to udělá ona. Historie vydání 1. vydání - říjen 2005 - ISBN 80-7300-173-X Stručný obsah Úvod Internetová strategie Tvorba firemního webu Propagace Závěr Příloha Rejstřík Témata obecná charakteristika Zvyšování efektivity webu, internetový obchod a jeho výhody a nevýhody, SEO, optimalizace webu, PPC reklama, PPC kampaně. Internetová strategie, Uživatelé Internetu, Význam Internetu, Charakteristiky uživa


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.