Ben C++ BUILDER 4.0, 5.0 A 6.0 - VÝVOJOVÉ PROSTŘEDÍ, 2. DÍL

Ben C++ BUILDER 4.0, 5.0 A 6.0 - VÝVOJOVÉ PROSTŘEDÍ, 2. DÍL

od 674 Kč
Kniha volně navazuje na úšpěšnou knihu C++ Builder 4.0. Autor se věnuje některým problémům, nastíněným v předchozí knize, podroběji. Čtenář je tak seznámen s dalšími možnostmi použití zdrojů (resources), včetně tvorby animovaných kurzorů. Možnost tvorby uživatelských komponent je doplněna popisem ukládání vlastností do konfiguračního streamu (souboru DFM). Autor se rovněž vrací k problematice použití schránky, která je zakončena tvorbou…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 5 dní
674 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ben C++ BUILDER 4.0, 5.0 A 6.0 - VÝVOJOVÉ PROSTŘEDÍ, 2. DÍL
Minimální cena: 674 Kč
Maximální cena: 674 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kniha volně navazuje na úšpěšnou knihu C++ Builder 4.0. Autor se věnuje některým problémům, nastíněným v předchozí knize, podroběji. Čtenář je tak seznámen s dalšími možnostmi použití zdrojů (resources), včetně tvorby animovaných kurzorů. Možnost tvorby uživatelských komponent je doplněna popisem ukládání vlastností do konfiguračního streamu (souboru DFM). Autor se rovněž vrací k problematice použití schránky, která je zakončena tvorbou vlastního prohlížeče schránky. Čtenář je zasvěcen do tajů zpracování zpráv v C++ Builderu a možností registrace vlastní zprávy. Další kapitoly jsou věnovány zatím neuvedeným rysům programování a dosud nepopsaným komponentám. Jedná se o široké možnosti použití GDI (Graphics Device Interface), vytvoření textového editoru za pomoci komponenty RichEdit (včetně možnosti práce s OLE), vytvoření šetřiče obrazovky. Pozornost je též věnována použitím metasouborů. Velká pozornost je věnována grafice (zejména se jedná o fonty, palety, regiony a cesty čar), jsou ukázany i základy práce s OpenGL. Kniha je zakončena ukázkami spolupráce programu s vnějšími zařízení, které lze připojit na sériový port a informacemi o novinkách C++ Builderu verze 5.0. Zdrojové texty programů z této knihy naleznete na WWW stráncehttp://www.vosji.cz/~matousek. Historie vydání 1. vydání - 2001 - ISBN 80-7300-003-2 2. vydání - září 2003 - ISBN 80-7300-117-9 Stručný obsah Metasoubory (použití tříd TMetafile a TMetafileCanvas) Ukládání vlastností komponent do konfiguračního streamu Pokročilá práce se zdroji (použití programu Resource Workshop, použití RC skriptů, třída TResourceStream, animované kurzory) Scrollbary a skrolování (použití třídy TControlScrollBar) Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu Systémová databáze Registry (třídy TRegistry a TRegIniFile) Pokročilá práce se schránkou (třída tclipboard, registrace vlastního formátu, prohlížeč schránky) Regiony a cesty čar Mapování souřadnic DC Rastrové a blokové operace Kouzla s fonty Zajímavé funkce Win API Palety Klasická Windows aplikace Šetřič obrazovky Pojďte si hrát! Několik pomocných tříd a komponent Základy OpenGL RTF (komponenta RichText, jednoduchý editor, RTF editor s použitím OLE) Spojení s hardware (sériový port) C++ Builder verze 5.0 obsah doprovodného CD C++B2 - zdrojové soubory všech v knize popisovaných příkladů Témata Metasoubory (metafiles), .Třída TMetafile, Datové položky, Metody, .Třída TMetafileCanvas, Dva konstruktory třídy TMetafileCanvas, .Použití metasouboru - vytvoření loga, Ukládání vlastností komponent do konfiguračního streamu, .Třída TFiler, Metody třídy TFiler, .Třída TReader, .Třída TWriter, .Třída TDesigner, Datové položky, Metody, .Podpora pro definování nových vlastností v komponentě, .Příklad použití - komponenta TLogo, Pokročilá práce se zdroji programu, .Jména prostředků, .Typy prostředků, .Základní funkce Win API pro práci s prostředky, .Prostředky - obecné informace, Direktivy RC překladače, Hlavička identifikátorů, .STRINGTABLE - Tabulka řetězců, LoadString, .R

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.