Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Anna Schneiderová: Kompetence manažerů v sociálních službách

Učebnice/Odborná literatura

Anna Schneiderová: Kompetence manažerů v sociálních službách

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace s názvem „Kompetence manažerů v sociálních službách“ se zabývá managementem nepodnikatelských organizací a jeho kompetencemi. Dílčí kapitoly jsou věnovány odlišnostem podnikatelského a nepodnikatelského managementu, kompetenčním modelům a dílčím kompetencím osobnostním, kognitivním, komunikačním, ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Anna Schneiderová: Kompetence manažerů v sociálních službách koupíte i tady

Specifikace Anna Schneiderová: Kompetence manažerů v sociálních službách

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 139 Kč

Publikace s názvem Kompetence manažerů v sociálních službách se zabývá managementem nepodnikatelských organizací a jeho kompetencemi. Dílčí kapitoly jsou věnovány odlišnostem podnikatelského a nepodnikatelského managementu, kompetenčním modelům a dílčím kompetencím osobnostním, kognitivním, komunikačním, rozvojovým, týmovým a řídícím. Kvalitativní výzkumný přístup vyúsťuje do návrhu kompetenčního modelu manažera v sociálních službách a aktivit k jejich rozvoji. ... a dál?

Produkt Anna Schneiderová: Kompetence manažerů v sociálních službách

Anna Schneiderová: Kompetence manažerů v sociálních službách - parametry

Název produktu: Anna Schneiderová: Kompetence manažerů v sociálních službách
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 139 Kč
Maximální cena: 167 Kč
Ušetríte až: 28 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace s názvem „Kompetence manažerů v sociálních službách“ se zabývá managementem nepodnikatelských organizací a jeho kompetencemi. Dílčí kapitoly jsou věnovány odlišnostem podnikatelského a nepodnikatelského managementu, kompetenčním modelům a dílčím kompetencím osobnostním, kognitivním, komunikačním, rozvojovým, týmovým a řídícím. Kvalitativní výzkumný přístup vyúsťuje do návrhu kompetenčního modelu manažera v sociálních službách a  aktivit k jejich rozvoji.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.