Celkové hodnocení

91% 3284x

2.4 Komfort nakupování

1.8 Zákaznický servis

2.3 Včasné dodání

3284 uživatelských recenzí

Kontakty

Web: alza.cz

Pobočky

  • Prodejna Olomouc: Olomouc, Wolkerova 22, 77900
  • Prodejna Most: Most, tř. Budovatelů 1877, 43401
  • Prodejna Mladá Boleslav: Mladá Boleslav, náměstí Republiky 16, 29301
  • Prodejna Mělník: Mělník, Pražská 532/25, 27601
  • Prodejna Děčín: Děčín, Ústecká 1905/8, 40505
  • P4 - Antala Staška: Praha 4 - Krč, Antala Staška 1073/71a, 14000
  • Prodejna Brno - Bystrc: Brno, Kubíčkova 1080/6, 63500
  • Prodejna Liberec: Liberec, Palachova 1404, 46090
  • Prodejna Kolín: Kolín, Jaselská 876, 28002
  • Prodejna Kladno: Kladno, Arménská 3277, 27201
  • Prodejna Karlovy Vary: Karlovy Vary, Sokolovská 117/59, 36005
  • Prodejna Jihlava: Jihlava, Chlumova 1a, 58601
  • Prodejna Zlín: Zlín, Jana Antonína Bati 7031, 76001
  • Prodejna Zdiby: Klecany, Zdibsko 615, 25067
  • Prodejna Zdiby: Klecany, Zdibsko 615, 25067
  • Prodejna Úžice (Areál ProLogis Park): Úžice, Úžice 267, 27745
  • Prodejna Ústí nad Labem: Ústí nad Labem, Špitálské náměstí 3517/1a, 40001
  • Prodejna Tábor: Tábor, Kamenická 2860/1, 39005
  • Prodejna Showroom Praha 7 - Holešovice: Praha, Jateční 33a, 17000
  • Prodejna Příbram: Příbram, Žežická 597, 26101
  • Prodejna Prostějov: Prostějov, Poděbradovo nám. 1590/1, 79601
  • Prodejna Plzeň: Plzeň, Truhlářská 2755/5, 30100
  • Prodejna Pardubice: Pardubice, Palackého třída ev.č. 241, 53002
  • Prodejna P9 - Horní Počernice: Praha 9, Do Čertous 1, 19300
  • Prodejna P6 - Dejvice: Praha 6, Banskobystrická 2080/11, 16000
  • Prodejna P5 - Lužiny: Praha 5, Archeologická 2256/1, 15500
  • Prodejna P5 - Anděl: Praha 5, Štefánikova 203/23, 15000
  • Prodejna P4 - Háje: Praha 4, Kulhavého 669/2, 14900
  • Prodejna P4 - Budějovická: Praha 4, Budějovická 13, 14000
  • Prodejna Ostrava: Ostrava, Novinářská 6a, 70200
  • Prodejna Opava: Opava, Pekařská 2542/56, 74601
  • P1 - Můstek (vestibul metra): Praha 1, Jungmannovo náměstí , 11000
  • P3 - Flora (naproti OC): Praha 3 - Vinohrady, Jičínská 2348/10, 13000
  • Prodejna Brno - Lískovec: Brno, Netroufalky 770/16, 62500
  • Prodejna Brno - střed: Brno, Skořepka 336/15, 60200
  • Prodejna České Budějovice: České Budějovice, Průběžná 2507/50, 37005
  • Prodejna Frýdek-Místek: Frýdek-Místek, Na Příkopě 3727, 73801
  • Prodejna Hradec Králové: Hradec Králové, Hořická 10, 50002
  • Prodejna Chomutov: Chomutov, Žižkovo náměstí 5762, 43001

Uživatelské recenze Alza.cz

Petr

14.05.2020
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
40%

Mám nemilou zkušenost. Při reklamaci zboží těsně před koncem záruky. Reklamace byla řádně přijata a cca po dvou týdnech přišlo zboží opravené. Po pár dnech se problém opakoval a tak jsem zboží opět odnesl na reklamaci. Opět proběhla oprava. Nutno říci že očividný problém byl v softveru a oprava proběhla výměnou baterie (nemyslím si že jsem takový hlupák, abych okamžitě nepochopil, že problém nezmizí) Vyzvednutí reklamace a odzkoušení trvalo pár minut a zboží putovalo okamžitě zpět na reklamaci. Reakce byla jasná, po dvou týdnech byla reklamace zamítnuta. Vzhledem k tomu že zboží je již po záruce, nemáte možnost se již bránit.

Marie

05.05.2020
  • nic
  • všechno objednávku vezou z Číny (pokud bychom to věděli předem, nikdy bychom to neobjednali)
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Na objednávku, která měla být vyřízena do 5 dnů (jak bylo napsáno), jsme stále čekali. Po 2 našich upozorňujících telefonátech, jsme se 17.den dozvěděli, že na objednávku musíme čekat nejméně dalších 7 dní, protože objednávku vezou z Číny. Pokud bych věděla,že zboží,které objednávám,je teprve v Číně, nikdy bych si zde nic neobjednala.

  • nic
  • všechno objednávku vezou z Číny (pokud bychom to věděli předem, nikdy bychom to neobjednali)

Zdenek

24.04.2020
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Rychlé vyřízení a dobrá dostupnost

Nikola

17.04.2020
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

????????

josef

16.04.2020
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
80%
Včasné doručení
20%

kazdy den jsem cekal na obednane zbozi a nakonec jsem zrusil obednavku a objednal jinde

sassa

15.03.2020
  • sasa
  • asas
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
60%

asasas

  • sasa
  • asas

jan

06.03.2020
  • výber
  • 5.2.jsem koupil přes internet novou 159cm TV za 20000,- udělal na ni všechny pojistky-rozbití, krádež, Po 48h se na tv objevili proužky, zkoušel jsem ji reklamovat. bylo mi řečno bud ji vyreklamujete a budete čekat 30dní a mi ji odvezeme na reklamace nebo můžete odstoupit od smlouvy ,ale musíte ji přivést sám!! Jak mám asi sám odvést 159 cm tv bez obalu abych ji nepoškodil a vy jste mi ji pak vzali? Fajn vyřešil jsem!!! pak jsem čekal prý 5 dní , po 3 týdnech a asi 8 urgencích jsem dostal dobropis-Tv se jim totiž někde ztratila -což ale není můj problém, ale oni ho tím mě udělali! po dalším cca týdnu jediné co mám je provolaných spousta peněz, několikrát navštívená pobočka, na lince mi stejně nepomohou, protože mohou jen urgovat a já mám sice dobropis , ale i přes ujištění a omluvy nemám stejně peníze i když jsem to již 2x řešil na pobočce, prý mi to pošlou na účet, ale je to již měsíc a stále nic!!!!!! Jsem rád, že jsem zbytečně utratil 3000Kč za pojistky abych byl v klidu, ale tak prostě ted funguje ALZA- za mě už NIKDY VÍC a v pondělí 9.3.dávám podnět ČOI a zajímalo by mě co mi na to napíše jako vyjádření Alza? Vážený zákazníku mrzí nás , že se stala chyba, přijaly jsme ..bla bla bla, po tolika urgencích a měsíci jste měli dost času vše napravit kdyby jste chtěli !! :(
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

5.2.jsem koupil přes internet novou 159cm TV za 20000,- udělal na ni všechny pojistky-rozbití, krádež, Po 48h se na tv objevili proužky, zkoušel jsem ji reklamovat. bylo mi řečno bud ji vyreklamujete a budete čekat 30dní a mi ji odvezeme na reklamace nebo můžete odstoupit od smlouvy ,ale musíte ji přivést sám!! Jak mám asi sám odvést 159 cm tv bez obalu abych ji nepoškodil a vy jste mi ji pak vzali? Fajn vyřešil jsem!!! pak jsem čekal prý 5 dní , po 3 týdnech a asi 8 urgencích jsem dostal dobropis-Tv se jim totiž někde ztratila -což ale není můj problém, ale oni ho tím mě udělali! po dalším cca týdnu jediné co mám je provolaných spousta peněz, několikrát navštívená pobočka, na lince mi stejně nepomohou, protože mohou jen urgovat a já mám sice dobropis , ale i přes ujištění a omluvy nemám stejně peníze i když jsem to již 2x řešil na pobočce, prý mi to pošlou na účet, ale je to již měsíc a stále nic!!!!!! Jsem rád, že jsem zbytečně utratil 3000Kč za pojistky abych byl v klidu, ale tak prostě ted funguje ALZA- za mě už NIKDY VÍC a v pondělí 9.3.dávám podnět ČOI a zajímalo by mě co mi na to napíše jako vyjádření Alza? Vážený zákazníku mrzí nás , že se stala chyba, přijaly jsme ..bla bla bla, po tolika urgencích a měsíci jste měli dost času vše napravit kdyby jste chtěli !! :(

  • výber
  • 5.2.jsem koupil přes internet novou 159cm TV za 20000,- udělal na ni všechny pojistky-rozbití, krádež, Po 48h se na tv objevili proužky, zkoušel jsem ji reklamovat. bylo mi řečno bud ji vyreklamujete a budete čekat 30dní a mi ji odvezeme na reklamace nebo můžete odstoupit od smlouvy ,ale musíte ji přivést sám!! Jak mám asi sám odvést 159 cm tv bez obalu abych ji nepoškodil a vy jste mi ji pak vzali? Fajn vyřešil jsem!!! pak jsem čekal prý 5 dní , po 3 týdnech a asi 8 urgencích jsem dostal dobropis-Tv se jim totiž někde ztratila -což ale není můj problém, ale oni ho tím mě udělali! po dalším cca týdnu jediné co mám je provolaných spousta peněz, několikrát navštívená pobočka, na lince mi stejně nepomohou, protože mohou jen urgovat a já mám sice dobropis , ale i přes ujištění a omluvy nemám stejně peníze i když jsem to již 2x řešil na pobočce, prý mi to pošlou na účet, ale je to již měsíc a stále nic!!!!!! Jsem rád, že jsem zbytečně utratil 3000Kč za pojistky abych byl v klidu, ale tak prostě ted funguje ALZA- za mě už NIKDY VÍC a v pondělí 9.3.dávám podnět ČOI a zajímalo by mě co mi na to napíše jako vyjádření Alza? Vážený zákazníku mrzí nás , že se stala chyba, přijaly jsme ..bla bla bla, po tolika urgencích a měsíci jste měli dost času vše napravit kdyby jste chtěli !! :(

Hanzvz

23.02.2020
  • Vše prohlíželi Vše proběhlo v pořádku.
  • Nic
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Vřele doporučuji, vše ok.

  • Vše prohlíželi Vše proběhlo v pořádku.
  • Nic

Irena

16.01.2020
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Doporučuji!

JP

19.12.2019
  • Široká nabídka.
  • Pozor na nefunkční doručovací sytém ALZA!!!
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
40%

Má zkušenost: 1. Alza Vám nejprve slavnostně odešle potvrzující SMS s časem doručení a čekáte v uvedený čas (v pracovní době na doručení. 2. Následně se spojíte s řidičem a dozvíze se, že v jiný čas. Když se odvoláte na SMS tak Vám řekne, že Alza systém odesílání SMS nefunguje a od na to nebude brát ohled. 3. Tohle se opakovalo několikrát. Jednou jsem dokonce od Alza dostal SMS, ale řidič mi následně sdělil, že nic naloženého nemá. Rozhodně nevěřte informacím o čase a termínu doručení od Alza. Jejich systém je zcela nefunkční a zdánlivě víhodná koupě na Alza Vás bude stát jen čas a nervy.

  • Široká nabídka.
  • Pozor na nefunkční doručovací sytém ALZA!!!