Celkové hodnocení

91% 3284x

2.4 Komfort nakupování

1.8 Zákaznický servis

2.3 Včasné dodání

3284 uživatelských recenzí

Kontakty

Web: alza.cz

Pobočky

  • Prodejna Olomouc: Olomouc, Wolkerova 22, 77900
  • Prodejna Most: Most, tř. Budovatelů 1877, 43401
  • Prodejna Mladá Boleslav: Mladá Boleslav, náměstí Republiky 16, 29301
  • Prodejna Mělník: Mělník, Pražská 532/25, 27601
  • Prodejna Děčín: Děčín, Ústecká 1905/8, 40505
  • P4 - Antala Staška: Praha 4 - Krč, Antala Staška 1073/71a, 14000
  • Prodejna Brno - Bystrc: Brno, Kubíčkova 1080/6, 63500
  • Prodejna Liberec: Liberec, Palachova 1404, 46090
  • Prodejna Kolín: Kolín, Jaselská 876, 28002
  • Prodejna Kladno: Kladno, Arménská 3277, 27201
  • Prodejna Karlovy Vary: Karlovy Vary, Sokolovská 117/59, 36005
  • Prodejna Jihlava: Jihlava, Chlumova 1a, 58601
  • Prodejna Zlín: Zlín, Jana Antonína Bati 7031, 76001
  • Prodejna Zdiby: Klecany, Zdibsko 615, 25067
  • Prodejna Zdiby: Klecany, Zdibsko 615, 25067
  • Prodejna Úžice (Areál ProLogis Park): Úžice, Úžice 267, 27745
  • Prodejna Ústí nad Labem: Ústí nad Labem, Špitálské náměstí 3517/1a, 40001
  • Prodejna Tábor: Tábor, Kamenická 2860/1, 39005
  • Prodejna Showroom Praha 7 - Holešovice: Praha, Jateční 33a, 17000
  • Prodejna Příbram: Příbram, Žežická 597, 26101
  • Prodejna Prostějov: Prostějov, Poděbradovo nám. 1590/1, 79601
  • Prodejna Plzeň: Plzeň, Truhlářská 2755/5, 30100
  • Prodejna Pardubice: Pardubice, Palackého třída ev.č. 241, 53002
  • Prodejna P9 - Horní Počernice: Praha 9, Do Čertous 1, 19300
  • Prodejna P6 - Dejvice: Praha 6, Banskobystrická 2080/11, 16000
  • Prodejna P5 - Lužiny: Praha 5, Archeologická 2256/1, 15500
  • Prodejna P5 - Anděl: Praha 5, Štefánikova 203/23, 15000
  • Prodejna P4 - Háje: Praha 4, Kulhavého 669/2, 14900
  • Prodejna P4 - Budějovická: Praha 4, Budějovická 13, 14000
  • Prodejna Ostrava: Ostrava, Novinářská 6a, 70200
  • Prodejna Opava: Opava, Pekařská 2542/56, 74601
  • P1 - Můstek (vestibul metra): Praha 1, Jungmannovo náměstí , 11000
  • P3 - Flora (naproti OC): Praha 3 - Vinohrady, Jičínská 2348/10, 13000
  • Prodejna Brno - Lískovec: Brno, Netroufalky 770/16, 62500
  • Prodejna Brno - střed: Brno, Skořepka 336/15, 60200
  • Prodejna České Budějovice: České Budějovice, Průběžná 2507/50, 37005
  • Prodejna Frýdek-Místek: Frýdek-Místek, Na Příkopě 3727, 73801
  • Prodejna Hradec Králové: Hradec Králové, Hořická 10, 50002
  • Prodejna Chomutov: Chomutov, Žižkovo náměstí 5762, 43001

Uživatelské recenze Alza.cz

Nikola Tenglerová

16.02.2022
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Upřímně horší jednání a zkušenost jsem ještě nezažila. Zakoupila jsem si zde pračku s popisem ,,nové zboží", ale bohužel jsem po vynesení a rozbaleni zboží zjistila, že zboží bylo pouze prodané jako nové, uvnitř se schovávalo používané a dokonce opravované zboží. Při vyřizování jsem se pomalu nedočkala omluvy za problémy, které mi tímto Alza způsobila, přišlo mi, že to je na denním pořádku, jelikož nikomu to ani nepřišlo divné, což je docela smutné., samotné mně se to u této společnosti stalo 2x. Pračku jsem tedy reklamovala a s tím se pojí další nekončící problémy. Domluvili jsme se na výměně pračky. Zajistili tedy svoz, který přijel úplně v jinou hodinu. Při dalším naplánovaném svozu jsem byla při příjezdu obeznámená s informací, že si jedou pouze pro reklamované zboží a že mi nový kus nevezou. Opravdu nedoporučuji, Alza bohužel už není to, co to bývalo, prodávají použité a opravované zboží jako nové.

Michael Woide

08.02.2022
  • potíže se reklamací zboží
  • špatná komunikace
Celkové hodnocení
46%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Už v životě si v ALZe nic nekoupím. Vyřízení reklamace je na žalobu. Manželka reklamovala sporák. Nikdo se jí neozval, jen na svém profilu po týdnu našla, že prodejce (ALZA) čeká pro vyřízení reklamace na doručení zboží na prodejnu - oni čekaj, že jim přivezete plynový sporák na prodejnu... Našli jsme servis výrobce a bylo vyřešeno, bez ALZy. Nyní řeším reklamaci notebooku. Úplně nový a nefunkční - s ohledem na Vánoce ale zprovozňován až s obdarovaným synem společně, takže vada odhalena až měsíc po doručení. 26.12. 2021 jsem provedl reklamaci a požadoval výměnu. Den nebo dva před vypršením lhůty 30 dní, mi přišlo oznámení, že mou reklamaci řeší dobropisem a vrátí mi zaplacené peníze. No jo, ale ten notebook mezitím zdražil téměř o tři tisíce. Tak jsem se proti tomu ohradil a díky právní radě z dTestu jsem je upozornil na jejich povinnosti a jaké paragrafy porušují. Odepsali, že tedy dobropis ruší a bude mi vydán nový notebook. A že musím počkat až ho doručí na pobočku. A tak už čekám víc jak dva týdny. A přitom je v e-shopu v nabídce a skladem na 29 pobočkách. Je tohle normální? Dělají to naschvál? Už si tam nikdy nic nekoupím.

  • potíže se reklamací zboží
  • špatná komunikace

Pavlíček

31.01.2022
  • Neochota
  • Nezájem
  • Asi mate dost zákazníků
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Něco strašného, po 14 dnech po objednání se mi milostivě alza ozve, že objednávku připravuje???od jiného dodavatele již 14 dnů telefony využívám????????????????????

  • Neochota
  • Nezájem
  • Asi mate dost zákazníků

Niels Sliva

24.01.2022
  • nic
  • prodavaji nekval. zbozi
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

prodali bezky, po 20 km se rozpadli, nevratili mi penize

  • nic
  • prodavaji nekval. zbozi

izvorsky jiri.

07.01.2022
  • vubec zadne
  • uz nikdy vice zlodeji.
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

zlodejna v prvni a tride.

  • vubec zadne
  • uz nikdy vice zlodeji.

Ondřej

30.12.2021
  • Alza je drahá
  • Okradaji lidi
Celkové hodnocení
14%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Jak okradaji zákazníka! Dostál jsem Irobota v rozlepene krabici a když jsem ho vracel tak si ve službě naučtovali 1200 Kč z ceny že je zboží rozbalené! Když ho chci vrátit tak to prý nejde. Okradaji lidi.

  • Alza je drahá
  • Okradaji lidi

Markéta P.

17.12.2021
  • Na Alze už určitě nebudeme nakupovat.
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

A já mám taky špatnou zkušenost. Zaplatíte zboží za 25 tisíc, pošlou špatné zboží. A pak se s nimi nemůžete domluvit kdy vám zboží vymění,kdy ho odvezou a dovezou to správné. Na infolince vám nikdo nic neřekne. Vše se řeší,ozveme se,nikdo se neozve. Vy tam voláte jak blb. Přitom by to měli řešit oni, protože chyba je na jejich straně. Dáte jim řešení, že zboží zaveze do Olomouce, který máte nejblíž i když i tak je to skoro 100km. Aby vám tam dali na výměnu správný stroj. Řeknou vám, že se ozvou. Další dva dny se nic neděje. Pak z nich vyleze, že se to nestihne do Vánoc vyřešit. Jasně po vánocích to bude déle jak 14 dní, tím pádem by uplynula doba na vrácení a my by jsme si museli nechat špatné zboží? V obýváku mi strojí týden dvoumetrová krabice se strojem který nám je na nic. Tenhle obchod už nikdy,jejich jednání je otřesné. Něco pokazí a ani nemají snahu to co nejdříve vyřešit. A pokud by člověk pořád nevolal tak ani nenapíší co a jak. Jsem zvědavá kdy tohle vyřešíte. Ke všemu když by jsme zboží chtěli vracet, zaplatíme znova asi poštovné. Takže dohromady 800 za něco,co ani doma nebudete mít. Číslo zásilky 451115898

  • Na Alze už určitě nebudeme nakupovat.

Petr Sebera

08.12.2021
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Dobry den,moje zkusenosti s Alzou byly spise dobre do doby,nez jsem si objednal zbozi v pulce rijna a dodani melo byt do tydne,coz na Alzu byla docela dlouha doba dodani,ale ta cena toho zbozi byla fakt vyjimecna a proto jsem se rozhodl si pockat i kdyz jsem zbozi potreboval pouzivat co nejrychleji.Jenomze doba dodani se stale po emailech prodluzovala a prodluzovala,az mi zacatkem prosince bylo sdeleno,ze se objednavka stornuje????????????.Samozrejme jsem byl nastvan,protoze jsem mohl koupit jinde a zbozi pouzivat.Bez nejakeho motivacniho kuponu,abych priste opet nakoupil u Alzy,se mi omluvili.Muj pristi( a i dalsi,ktere docela casto delam,totez bude platit i pro moji rodinu) e-nakup po techto zkusenostech rozhodne nebude u Alzy!!!

Jaroslav

04.12.2021
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Alza dodala 3 balíky ze 4. Jeden z Alza boxů byl překvapivě jednoduše prázdný. Hned z místa jsem volal. Řekli mi, že to doma mám nafotit a chybějící zboží hned zajistí. To jsem hned udelal. Po týdnu mi sdělili, že pro ně je to doručené a nic řešit nebudou. Ostuda. Samozřejmě v tom chybějícím balíku bylo to nejdražší zboží, které navíc bylo dárkem. Balík pravděpodobně dali do jiného boxu a vzal si ho někdo jiný. Ten samozřejmě nic asi řešit nebude, je spokojený. Hlavně že tam mají kamery. Mohli si ověřit, že sděluji pravdu. Zboží bylo dárkem. Už je mi k ničemu. Nemám zboží ani peníze. Jednoduše me okradli. Bohužel dokázat to nebude lehké. Vím však jisté že tady už nakupovat nikdy nebudu. Pro 1000Kč přijdou o zákazníka, co u nich utrácel nemalé peníze. Hned v pondělí se pokusím řešit, jak to jen půjde.

Stanislav Jehlička

03.11.2021
  • Reklamace
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
80%

Reklamace u Alza - tragédie. Léta nakupuji u Alzy na různé účty, v sumě hodně přes 100 tis. Zpočátku vše v rozumné hladině. Poslední, ale poslední, nákup mne vytočil. Reklamoval jsem základní desku, prodejce připustil, že s tím nemá zkušenosti, přesto jsem mu jí ukázal a nechal jí zabalit. Nebyl ani schopen dát krytku na patici procesoru a naházel to do krabice. Naštěstí jsem stihl na pultu prodejny si udělat detainí foto.. Při podpisu reklamace na elektronickou destičku nevidíte text reklamace. V mailu doma byla poznámka na podezření na ohnuté piny. Reklamace zamítnuta a vráceno. Po urgenci reklamace s tím, že foto z pultu Alza prodejny a foto při doručení se neshodují, že doporučuji záznam z kamer ( pokud je mají ) s tím, jak technik balil desku - zamítnuto. Psal jsem několikrát, že jsem byl vmanipulován podpisem reklamace, do situace, že je to pravda. ( složil jsem již desítky PC a vždy dobře ). Komické je i jejich vyjádření k zamítnuté reklamaci - doslovně - Navíc dle ověření byla deska dodána bez ochranné krytky pro procesor, to znamená, že k poškození velice pravděpodobně mohlo dojít při přepravě zboží na reklamační oddělení. Nicméně popsaná vada též může souviset s tímto poškozením, takže je možné, že poškození je staršího data (to však již není předmětem našeho posouzení - kdy před příjmem k reklamaci došlo k poškození). Toto replikuji na dalších fórech se zkušenostmi reklamací Alzy - Kyperské společnosti v daňovém ráji. Sdílejte a nenakupujte.

  • Reklamace