AllToys 16-00520
AllToys 16-00520

AllToys 16-00520

Unikátní písek Sands Alive set Gigant Sands Alive mega balení je unikátní písek! Je opravdu snadné ho zformovat do jakéhokoliv tvaru a je ideální pro děti. Písek je vyroben z čistě přírodních materiálů a nezanechává skvrny. Sands Alive mega balení je unikátní písek! Je opravdu snadné ho zformovat do jakéhokoliv tvaru a je ideální pro děti. Písek je vyroben z čistě přírodních materiálů a nezanechává skvrny. Užijte si s ním spoustu zábavy, můžete…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Název produktu: AllToys 16-00520
Výrobce: Alltoys
0

Unikátní písek Sands Alive set Gigant Sands Alive mega balení je unikátní písek! Je opravdu snadné ho zformovat do jakéhokoliv tvaru a je ideální pro děti. Písek je vyroben z čistě přírodních materiálů a nezanechává skvrny. Sands Alive mega balení je unikátní písek! Je opravdu snadné ho zformovat do jakéhokoliv tvaru a je ideální pro děti. Písek je vyroben z čistě přírodních materiálů a nezanechává skvrny. Užijte si s ním spoustu zábavy, můžete tvořit detailní 3D tvary zvířat a nechat svou fantazii volně plynout! Lvi, opice, sloni, sledujte stopy vašich oblíbených zvířat ! Unikátní netoxický vzorec zabraňuje růstu bakterií. Sands Alive! podporuje dětskou tvořivost. Balení obsahuje: hrací podnos, ve kterém si můžeš hrát a ukládat všechny hrací části Sands Alive. Velmi měkký a příjemný na dotek. Snadno se modeluje. Krásné detaily. Nevysychá. Přírodní materiály. Množství písku v balení:1,35kg. Vhodné pro děti od 3 let. A proč děti tento lepící písek tak baví? Více v záložce Videa!

Písek Sands Alive Gigant, více písku,  formiček a více zábavy pro malé i velké. . Vyzkoušejte, jak lehce Vám půjdou vytvářet hradby různých hradů.

Díky své struktuře je písek příjemný na dotek a velmi dobře se s ním pracuje. Můžete vytvořit vše jen pomocí Vašich prstů, nebo speciálních formiček. Modelovací písek Sands Alive Gigant vyrábí společnost Play Visions Inc., díky své struktuře nevysychá a zůstává stále říjemný a vláčný. I ti nejmenší si s ním mohou užít spoustu legrace. Písek nezanechává žádné skvrny a je vyroben z nezávadných materiálů. Balení obsahuje:

• modelovací písek 1,8 kg
  • čtyři formičky pro stavbu hradů
  • tři standardní formičky
  • dvě 3D formičky
  • váleček se dvěma různými nádstavci
  • plastovou zednickou lžíci
  • přenosné plastové pískoviště (47 x 39 x 8,5 cm)
Kreativní sada doporučený věk od 4 let. Kreativní hra zabaví každého malého stavitele či stavitelku. Hra obsahuje unikátní písek, který se snadno modeluje do jakéhokoliv tvaru. Písek je vyroben z přírodních materiálů, nezanechává skvrny, nevysychá, je i deální pro děti k tvoření hradů, domečků, zvířátek a dalších 3D tvarů dle fantazie. Vhodné pro děti od 4 let. Hra obsahuje hrací podnos, ve kterém je možné si hrát a ukládat všechny hrací části Sands Alive. Množství písku v balení: 1,35 kg. Rozměry balení: 43 × 50 × 10 cm.Hračka splňuje směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/48/ES ze dne 18. června 2009 o bezpečnosti hraček a všechny zákonné normy dle české legislativy. Samozřejmostí je prohlášení o shodě CE.

0
0%
5