Albi Planeta Země Klimatické změny

539 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Název produktu: Albi Planeta Země Klimatické změny
Výrobce: ALBI
Ušetříte až: 326 Kč

Ovládněte počasí a pochopte různé procesy v klimatickém systému se sadou Planeta Země - Klimatické změny z edice Albi Science.. Vytvořte si model planety Země s pouští, oceánem a zahradou a použijte jej k provedení 17 vědeckých experimentů, které vás budou bavit! Vypěstujte si své vlastní plodiny, vytvořte déšť, zavlažte poušť a zkuste zachránit skutečné ledovce. Pochopte globální oteplování a pozorujte stoupání hladiny moří. Změřte emise CO2 a UV záření. Sledujte různé typy počasí a poznejte skleníkový efekt. To vše a ještě něco navíc na vás čeká v sadě Planeta Země - Klimatické změny z edice Albi Science. Sada Planeta Země - Klimatické změny obsahuje: ochranné brýle, 1 kádinku, 1 pipetu, pinzetu, modré barvivo 5 ml, 2 sáčky s pískem, hydroxid vápenatý 5 g, 2 testovací nádobky, univerzální indikátorové papírky, červenou plastovou trubičku, červený kapilární knot, 2 teploměrové pásky, 2 štítky na teploměrové pásky, posuvná dvířka do vzduchového otvoru, 2 turbínky (detektory větru), 2 ložiska a 2 zápichy, základní pracovní desku, velkou čirou kupoli, 2 malé čiré kupole, 2 komínové průduchy, forma na horské a plovoucí ledovce, 2 UV kuličky, 3 samolepky, návod.